zaterdag 29 mei 2010

MY LAST POST AS DT FOR SWEET STAMPIN, CHALLENGE #28 PIMP YOURE CARD


Hiya ladies, its a bit of a sad day, cause this will be my last post and challenge for Sweet Stampin Challenge Blog.
I must say I had a lot of fun with all the challenges and offcourse working together with my fellow DT members....I am sad to letting you go ladies....I hope that we will stay in touch....Emma, Jo, Faye, Jayne, Rach, Margreet I will miss you girlies....and thank you for the last 6 months of working together...I really had fun....where did the time go.....I really made some new friends.....gonna miss you a bunch ladies.....really ....

Hai ladies, het is een beetje een rare dag, want dit is mijn laatste post en challenge voor het Sweet Stampin Challenge Blog.
Ik moet zeggen dat ik heel veel plezier met de challenges heb gehad en natuurlijk met de samenwerking met mijn mede DT leden......Het voelt wel een beetje raar hoor.....ik vind het niet leuk hoor maar ja aan alles komt een eind. Emma, Jo, Faye,Rach, Margreet ik zal jullie missen hoor....en dank je wel voor de afgelopen 6 maanden samenwerking....Ik heb het met veel plezier gedaan.waar is de tijd gebleven ....ik heb er echt nieuwe vrienden bijgekregen.....ik zal jullie missen hoor ladies....echt....

Oke here we go....the challenge this week is to PIMP YOURE CARD.....
so I did......

I used this pretty little girl from Hängler Stängler....I got her from Jayne thanks so much sweetie, I just love her...I colored her with my copic ciao's and used the Atyou Spica on her too...
Ik heb dit mooie meiske van Hängler Stängler gebruikt...ik heb haar gekregen van Jayne, dank je wel hoor meis ik vind het een lieffie....ik heb haar ingekleurd met mijn copic ciao's en de Atyou Spica pennen gebruikt.


I made a Tent card with her......I really like this kind of card last week I made one so I thought I would make another one for this last challenge....and this way you can see how the Tent Card looks from the side....
Ik heb een Tent kaart ervan gemaakt. Ik vind deze vorm van kaart erg leuk om te maken, vorige week had ik er eentje gemaakt en dacht ik maak er gewoon nog eentje...op deze manier kunnen jullie zien hoe de Tent Kaart eruit ziet van de zijkant.

And this is the front of the card. I used the pretty papers from Bo Bunny, the purple colors are offcourse my favourites....but I quess you have heard me say that so many times that you allready know hihihi......The pretty roses are from Desi's webshop "Create your own" aren't they just wonderfull....the sentiment I received from my buddy Jo....thanks sweetie I really love them.....and I used a lot of bling bling....so I quess I pimped my card eh......

En dit is de voorkant van mijn kaart....Ik heb het prachtige papier van Bo Bunny gebruikt, de paarse kleurtjes zijn mijn favoriet.....maar ik denk jullie hebben al zo vaak gehoord dat dat mijn favoriet is dat jullie het al wel weten hihih.....de prachtige roosjes zijn van Desi's webshop "Create your own", zijn ze niet prachtig?.....de tekst heb ik gekregen van mijn maatje Jo ...dank je wel hoor lieverd ik vind ze echt prachtig....en ik heb veel bling bling gebruikt....dus ik denk wel dat het me gelukt is om een gepimpte kaart te maken of niet dan.......

So ladies what are you waiting for, join into the fun at Sweet Stampin, there is a nice months end prize to win and while you are at the blog don't forget to visit the blogs of my fellow DT members oke....cause they have made such beautifull creations......check it out ladies....
Dus ladies, waar wachten jullie nog op??? gewoon lekker meedoen hoor met Sweet Stampin er is een leuke eind maands prijs te winnen en als jullie toch op het blog zijn vergeet dan niet de blogs van mijn mede DT leden te bezoeken....want ze hebben weer prachtige creaties gemaakt hoor...kijk maar eens....

I want to wish you ladies a lot of fun crafting and thanks for watching
Ik wil jullie veel plezier toewensen met freubelen en dank je wel voor het kijken...

Hugs Terry xxxx

15 opmerkingen:

  1. Absolutely stunning card Terry, the colours are gorgeous!

    Jan xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zoals je al weet, vind ik je kaart weer helemaal geweldig, Terry......gelukkig blijven we nog contact houden, dat maakt het afscheid iets minder erg.......we hebben in ieder geval een leuke tijd met elkaar gehad, toch?...wij komen elkaar so wie so de komende maanden nog bij Prairie Fairy tegen!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een schitterende kaart Terry,prachtig die stempel en papier,mooie kleuren.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een super mooi kaartje Terry! Jammer dat dit je laatste bijdrage voor de Sweet Stampin Challenge is.
    Groetjes van Sjakkie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hiya Jan....wow how nice of you to come over to my blog sweetie...Thanks for youre very sweet comment. Hope you are doing great. Hugs Terry xxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hai Wopsie, thanks hoor meis...en ja hoor wij hoeven tenminste nog geen afscheid te nemen he meis....lekker hoor...en dank je wel voor je lieve complimentjes hoor Veel liefs Terry xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hai Riet dank je wel hoor meis voor je lieve compliment. Veel liefs Terry xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hai Sandra, dank je wel hoor meis voor je lieve compliment en je bezoekje aan mijn blog. Veel liefs Terry xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hai Sjakkie dank je wel hoor meis...en ja ik vind het ook jammer hoor maar ja wat doe je eraan.....helemaal nada dus....
    Veel liefs Terry xxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Terry! I'm sad. I don't want it to end! Booooooooooo! This is one of my favourites of all your cards. Hope you have a gorgeous weekend. xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wouwie Terry, hij is weer helemaal geweldig hoor, wat een prachtige kaart!!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. wat een schitterende kaart heb je gemaakt terry
    en jammer dat het afgelopen is voor je :S
    fijne dag verder
    xxxxxxxx desi

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hiya Fluff....I am sad too sweetie don't like it but what can I do...thanks so very much sweetie I like this one too hihih....I did fluff hope you had fun too...Hugs Terry xxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hai Krista, dank je wel hoor meis...veel liefs Terry xxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hai Desi, dank je wel hoor meis voor je lieve woorden..ja joh maar ja aan alles komt een eind he ....ben nu ook bij scrappin blog DT dus de een gaat en de ander komt....
    Veel liefs Terry xxxxxxxxxxxxxxx

    BeantwoordenVerwijderen

Thanks so much for your lovely comment Hugs Terry xxx