woensdag 28 oktober 2009

Mojo Monday Challenge Week 110......Holiday Wishes....


So another challenge I am joining in, I saw the sketch of Mojo Monday and I really liked it so I had fun with it.....Another Christmas card.....remember I have to make another 16 cards.....part two is this, I allready made 20 for that lady on the campingplace, now I still have to make 16 for my mom.....

Weer een challenge waar ik aan mee doe, Ik zag de sketch van Mojo Monday en ik vond hem gaaf en heb er veel plezier mee gehad....Weer een kerstkaart....herinneren jullie het nog? ik moet nog 16 kerstkaarten maken, dit is deel 2, Ik heb al 20 kerstkaarten gemaakt voor de mevrouw bij mijn moeder op de kamping, nu moet ik er nog 16 maken voor mijn moeder .....

I really like this embellie, so I thought a nice ribbon on it and hang it high hihihi...
Ik vind deze embellishment echt gaaf, dus dacht even een lintje eraan en hoog ophangen hihih

This little kitty from upclose.....I colored him with my derwents. A few sticky pearls to finish it ...

Het kleine katje even van dichtbij....Ik heb hem ingekleurd met mijn derwents. Een paar pareltjes om het af te maken...


And this is my card finished....I am pleases about it. I used the Basic Grey Paperpad Eskimo Kisses....I really love this paper because you can play around with the numerous colors and papers.....

En dit is mijn kaart als hij klaar is....Ik ben er wel tevreden over..Ik heb gekozen voor heet Basic Grey paperpad papier, Eskimo Kisses...Ik vind dit papier geweldig want je kunt zoveel combineren met de verschillende kleuren....

...Thanks for watching ladies....


15 opmerkingen:

  1. Hoi Terry,

    Ontzettend leuke kaarten weer! Ja dat papier iis helemaal superr.
    Nou succes met de kerst kaarten we zien ze wel weer op je blog.

    Groetjes Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Terry,

    Ontzettend leuke kaarten weer! Ja dat papier iis helemaal superr.
    Nou succes met de kerst kaarten we zien ze wel weer op je blog.

    Groetjes Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Terry,
    Wat een super mooi kaartje!! Geweldig papier vind ik het.. en een erggg lief stempeltje! xxx Marley

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Whow Terry wat een schitterende kaarten echt heel erg mooi!! En wat is het papier toch mooi!!

    groetjes Ilonka

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hai Anneke, dank je wel hoor meis voor je lieve complimenten en je bezoekje aan mijn blog....nog wel dubbel ook zeg hihihi...Dank je wel hoor meis. Veel liefs terry

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hai Marley, dank je wel hoor meis voor je complimenten en je bezoekje aan mijn blog. Ik vind het ook helemaal geweldig hoor meis dit papier, je kan zo lekker veel combineren joh, echt gaaf. Veel liefs Terry

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hai Ilonka, dank je wel hoor meis voor je lieve complimenten en ook je bezoekje aan mijn blog Lief van je hoor. Veel liefs terry

    BeantwoordenVerwijderen
  8. A fabulous card Terry, gorgeous papers and I love the cute kitty image. Debbie x

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hij is geweldig mooi en super leuk! Geweldig stempeltje.
    Liefs van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Stunning cards sweetie, the colours, papers and embellies are gorgeous! Sorry I've been missing again, loads to do and no time to fit it all in lol x

    BeantwoordenVerwijderen
  11. HIya Debbie....thanks hun for your very sweet compliments. And visiting my blog hun Hugs Terry

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hai Jaqueline dank je wel hoor meis voor je lieve complimentjes...veel liefs terry

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hiya Bev, thanks so much dear for your very sweet compliments. I know hun that you are busy and don't have enough time hihih same goes here..I wish you a very nice weekend hun. Hugs Terry

    BeantwoordenVerwijderen
  14. very pretty card Terry ,love the cute cat and the little skate.
    louise xx

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hiya Louise, thanks hun for your very sweet compliments. And visiting my blog. Hugs Terry

    BeantwoordenVerwijderen

Thanks so much for your lovely comment Hugs Terry xxx