maandag 19 oktober 2009

A Christmas card.....


So ladies, I made a few Christmas cards, my mom asked me if I could make some....hihihi about 20 hiih.....so I am a good daughter and I listen to my mom, so I made some.....

Zo ladies, ik heb een paar kerstkaartjes gemaakt, mijn moeder had het me gevraagd om een stuk of 20 te maken.....en natuurlijk luister ik naar mijn moeder.....dus ben ik alvast begonnen.....


I have used the Basic Grey paperpad, Eskimo kisses......and I just love the colors....and the stamp is from Magnolia....a friend gave it to me as a present isn't that sweet.....I colored this cute snowman with my Derwents.

Ik heb gebruik gemaakt van de paperpad van Basic Grey, Eskimo Kisses....en ik vind de kleuren echt geweldig....de stempel is van Magnolia....een vriendin heeft me deze stempel gegeven als kadootje...is dat niet lief??.....Ik heb de afbeelding ingekleurd met mijn derwents...

The flower is from my Retro Flower punch, from EK succes....really wonderfull to use...and the little oakleaves are from the Martha Stewart punch...Inside the flower I used a spacer with a splitpen....

De bloem is van de Retro Flower pons gemaakt, van EK succes.....echt geweldig om te gebruiken....en de kleine eikenblaadjes komen van de Martha Stewart Pons....in het midden van de bloem heb ik een spacer en spitpen gebruikt.

I used lightblue ribbon and a mall from a nestie .....I doubled the nestie with 3D foam...
Ik heb lichtblauw lint gebruikt en een malletje van een nestabillitie....Ik heb hem dubbel gebruikt met 3D foam eronder...

Then I thought why don't I do the inside of the card too.....so I did.....
Ik dacht laat ik eens de binnenkant van de kaart doen....dus dat heb ik maar gedaan.


I kept it simple but I am pleased about it.....
Ik heb het simpel gehouden maar ben er wel tevreden over......


.....Thanks for watching ladies......




25 opmerkingen:

  1. Hoi Terry,
    Prachtig kaartje geworden! Erg mooi papier.. en wat een lief stempeltje.. xxx Marley

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw Terry wat heb je een prachtig kaartje gemaakt, echt schitterend!
    Liefs van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hia Marley thanks hoor meis....lief van je en ja het stempeltje ik vind het een schattie hihihi.....
    veel liefs terry

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hai Jaqueline dank je wel hoor meis voor je lieve compliment hoor, ik had gewoon het idee dat het een simpel kaartje is hihih....veel liefs terry

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat een leuke kaartjes heb je weer gemaakt terry!
    en wat een leuke pons is dat zeg.
    ik moet toch ook maar eens meer met ponsjes gaan doen

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hai Wendy, dank je wel hoor meis voor je lieve compliment. En zekers hoor er zijn zoveel mooie ponsen en ze zijn erg leuk om te gebruiken. Veel plezier hoor meis als je aan de pons gaat. Thanks veel liefs terry

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Echt helemaal leuk joh! Super leuke stempel van magnolia en je "sketch" is ook helemaal "af" om het zo maar te zeggen!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Oh WOW!! This is just amazing sweetie!! I didn't like these BG papers till I saw your card - it's FANTASTIC!!! xx

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een schattig kaartje Terry...als je bij alle 20 de binnenkant gaat doen, ben je nog wel even bezig!!!...het maakt het kaartje wel helemaal af!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  10. hoi terry
    je hebt weer een leuk kaartje gemaakt. Vindt het stempeltje ook zooo lief. en vindt het papier weer super maar ja is van basic grey he! hihih

    groetjes Annemarie

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hai Jeanet, nou echt he meis deze stempel is zooo gaaf he.....dank je wel voor je lieve compliment hoor. Veel liefs terry

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hiya Bev ohhh thanks so much hun, really these papers are really wonderfull hun just try it out...Thanks for your very sweet compliments. I am honoured by your words. Thanks hun
    Hugs Terry

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hai Margreet, hihihi nou echt niet hoor meis ga echt niet alle 20 binnenkanten doen hoor...hahahhah...Dank je wel voor je lieve woorden hoor meis, veel liefs terry

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hai Annemarie, dank je wel hoor meis voor je compliment, zekers BG papier is geweldig, tenminste bijna alles. Veel liefs Terry

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Morning Terry I just adore this sweet card what a lot of work you have put into it, that snowman is just so cute and the papers are perfect. Glad to know you are a good daughter lol!!!
    Hugs Jacqui x

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hiya Jaqcui, goodmorning hun thanks so much for your very sweet compliments and yep I am a good daughter hihihi I listen to my mom,ain't that something hihih...Thanks hun for visiting my blog. Hugs Terry

    BeantwoordenVerwijderen
  17. This is just darling.. love the papers.. and such a sweet little image..
    Hugs, Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Whow ook weer zo'n schitterende kaart.

    groetjes ilonka

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Hoi Terry, Wat een schattig kaartje geworden. Ben helemaal weg van het papier van Basic Grey - Eskimo kisses. En de stempel is heel lief!

    Groetjes Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Hi terry

    Simply stunning card. Love everything about it.

    hugs Ali x

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Hiya Linda thanks hun for visiting my blog and your very sweet comments....Hugs Terry

    BeantwoordenVerwijderen
  22. He Ilonka superlief van je hoor meis...dank je wel. Veel liefs terry

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Hai Anneke, dank je wel hoor meis, ik ben ook helemaal weg van het papier hoor meis, echt superssss Dank je wel voor je lieve complimenten hoor Veel liefs terry

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Hiya Ali, thanks hun for your very sweet compliments and visiting my blog. Thanks
    Hugs Terry

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Oh My Gosh!!...this is Absolutley the Cutest..your coloring and papers are Gorgeous!!..Hugs, Ila

    BeantwoordenVerwijderen

Thanks so much for your lovely comment Hugs Terry xxx