vrijdag 31 juli 2009

WOWWWWWWWWWWWW

Dit moet ik natuurlijk even kwijt hoor ladies, ik heb met bovenstaand kaartje de Just Magnolia Challenge Week 15 gewonnen zeg......Ik wist niet wat me overkwam en was echt helemaal overdonderd hihiihi...... ik ben natuurlijk heeel erg blij en wilde het nieuws even met jullie delen....

I have to tell you this offcourse....I have won the Just Magnolia Challenge Week 15 wow....... I am overwhelmed.....I am sooo happy....I had to share this wonderfull news with you offcourse.....

.....Thanks for watching ladies....


12 opmerkingen:

  1. Gefeliciteerd Terry!
    Wat leuk seg,

    groetjes Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hai Anneke, dank je wel hoor meis...ja joh echt gaaf hoor ik ben nog compleet verbaasd hiihih maar ik vind het ook superssss mijn weekend kan niet meer stuk hoor.
    veel liefs terry

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gefeliciteerd Terry je maakt ook zulke prachtige creaties.


    Groetjes Ilonka

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ohhhh dank je wel hoor Ilonka, das lief van je hoor....veel liefs terry

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gefeliciteerd, echt super!
    Fijn weekend, maar dat van jou kan al niet meer stuk. Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hai Jaqueline dank je wel hoor meis en je hebt gelijk hoor mijn weekend kan niet meer stuk joh....ik vind het zoooo gaaf hihihi...veel liefs terry

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ha Terry,

    Vind je het gek dat je gewonnen hebt,het is ook een supper mooi kaartje hoor!
    Gefeliciteerd hoor meid!

    Groetjes Eef

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Gefeliciteerd Terry,met je eeste plaats meis.
    Je heb het eerlijk verdiend,wat het is echt een prachtig kaartje.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Zo hee gaaf!!!
    Gefeliciteerd meis!!!
    En helemaal terecht hoor!

    Liefs,
    Nicoline

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hai Eef, thanks hoor meis heel erg bedankt hoor......veel liefs terry

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hallo lieve Riet, dank je wel hoor meis...voor je lieve reactie....en je lieve complimentjes...veel liefs terry

    BeantwoordenVerwijderen
  12. He Nicoline, dank je wel hoor meis heel erg lief van je...
    veel liefs terry

    BeantwoordenVerwijderen

Thanks so much for your lovely comment Hugs Terry xxx