vrijdag 24 april 2009

Lente kaartje......Spring card....

Zo het werd weer tijd om een kaartje te plaatsen, het is nu weekend, prachtig weer en ik ben lekker vrij dus tijd om een nieuwe kaart erop te zetten. Dit kaartje heb ik ook weer gemaakt voor de club, een vrolijk gekleurd kaartje met bijbehorende eigen sketch. Heb hem zomaar bedacht, hoe is het mogelijk hihihi...In ieder geval, ik heb gebruik gemaakt van het vrolijke papier van Basic Grey, gecombineerd met wat blingbling papier. Het zachtgele papier wat als eerste laag op het kaartje zit is ook scrappapier alleen het lijkt net kant. Ik vond het in mijn kast, van jaren geleden toen ik het eens een keer had aangeschaft. De vlindertjes op de kaart heb ik bij Desi's webshop gekocht, erg leuk om te gebruiken op je kaart. De bloemen zijn geponst van de EK succes pons, Retro Flower dit keer 2 laagjes, het rose papier en het achtergrond papier, vond het wel een leuk effect geven. Wat plakpareltjes op de bloemen gedaan en wat glitterlint aangezien het toch ook een beetje bling bling is. Het afdrukje is van Hangler Stangler. Ik heb haar ingekleurd met de copic markers. En wat glitterlijm gebruikt op de hartjes.
Dit is de sketch die ik van het gemaakte kaartje heb gemaakt. Je mag hem rustig meenemen hoor als je dat wilt en als je de sketch wel leuk vind. Als je hem maakt zou je dan een berichtje in kunnen tikken in de zijbalk? dat zou ik erg leuk vinden, dan kan ik ook naar jullie mooie creaties komen kijken Bedankt voor het kijken.....

So it was about time to place another card.....The sun is shining, it's weekend and I have a day off, so enough time to place another card. I made this card and sketch for the club. I used this colourfull paper from Basic Grey and paper with a lot of bling bling ....The soft yellow paper on the card is also paper but it just looks like lace....but it's not...hihihi I found it in my closet just waiting for me. I bought it years ago and now it was suddendly there....
The butterfly's on the card I bought from Desi's webshop , very nice to use on your card especially on a spring card. The flowers I made from the EK succes pons Retro Flower, this time I used 2 layers, I thought it gives the flower a nice effect. A few sticky pearls on top of the flower to finish them.And I used soms glitter lace.
The image is from Hangler Stangler and I coloured this girl with the copic markers. I used glitterglue on the hearts.
This sketch I designed myself and if you want to use it to make a card be my quest. But when you make a card with it, just let me know oke? I would love to look at your nice creations if you,just type in a few words in the sidebar oke? Thanks for watching.....

18 opmerkingen:

  1. Wowwww Terry,wat een schitterend kaartje meis,wat heb je weer je best gedaan zeg.
    Hele mooie kleurencombinaties.
    Prachtige stempel.

    fijn weekend meis.
    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ohh lieve Riet vindt het zo geweldig van je al je complimentjes. ik zit gewoon te groeien hier hihiih..Heel veel liefs terry

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super gaaf kaartje weer, Terry. En je sketch is heel mooi.
    een heel fijn weekend, groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel erg bedankt hoor Jaqueline en meis als je hem mee wilt nemen ga gerust je gang hoor...
    veel liefs en thanks hoor meis terry

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hallo Vera, heel erg bedankt hoor meis voor je lieve compliment. Veeeel liefs terry

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een supermooi kaartje, Terry!!!
    Fijn weekend

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Beautiful card Terry!that paper is so pretty hugs amanda xx

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een prachtig kaartje weer !

    Groetjes,
    Ria

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Dank je wel hoor Peet, voor je lieve woorden ik wens jou ook een fijn weekend toe...
    veel liefs terry

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Thanks so much Amanda for your compliments and for visiting my blog Thanks
    hugs terry

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Dank je wel hoor Ria, veel liefs terry

    BeantwoordenVerwijderen
  12. He die Krista, thanks hoor meis hihihii jij bent ook een schattie hoor hihihi veel liefs terry

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een lieffie!
    Prachtig meis, en wat een leuke sketch!!! Ik moet nog wat kaarten afmaken maar daarna ga ik 'm eens maken hoor, schattig!

    Liefs,
    Nicoline

    BeantwoordenVerwijderen
  14. He die Nicoline, thanks hoor meis lief van je en zekers lekker meenemen hoor de sketch hihih
    veel liefs terry

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hoi Terry,

    ik ken je van de magnoliagroep en zag je blog bij Krista staan.
    Wat een mooie dingen heb je op je blog staan! Geweldig gewoon!

    Groetjes Cheryl

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ohh hai Cheryl, dank je wel hoor meis voor je lieve woorden zeg....leuk dat je even bent wezen kijken hoor....veel liefs terry

    BeantwoordenVerwijderen

Thanks so much for your lovely comment Hugs Terry xxx