zondag 8 maart 2009

Verjaardag (Birthday)

Deze uitnodigingen heb ik speciaal voor mijn jongste dochter Shannon gemaakt, ze wordt op mijn verjaardag 17 maart 8 jaar en dan moet er natuurlijk een feestje komen toch? Ik was eerst begonnen met totaal wat anders maar dat was me echt niet naar de zin. Het is dus een label kaart geworden. Aangezien mijn dochtertje van rose houdt ben ik maar aan de slag gegaan met het papier van Marianne Design. Prachtige kleurtjes rose en groen. De afdrukjes zijn van Forever Friends, 5 verschillende afdrukjes...
Ik heb het gewoon heel simpel gehouden, met de labelkaart, 2 laagjes papier erop, een lintje en een afdrukje. Belangrijkste nog is dat Shannon ze prachtig vindt.

I made these invitations especially for my youngest daughter Shannon, she is having her birthday on 17th March, that's also my birthday...she is going to be 8 years old. So mom had to make invitations. My daughter loves pink colours so I used this paper from Marianne Design. Beautifull colours of pink and green. The 5 different images are from Forever Friends. I kept it simpel, a labelcard, 2 layers of paper, a ribbon and the images. The most important thing is that Shannon just loves the invitations.....

6 opmerkingen:

  1. Wow heej, wat een leuke uitnodigingen. Idd simpel, maar erg mooi geworden!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hi there Joanne, thanks for your kind words and visiting my blog. xx terry

    BeantwoordenVerwijderen
  3. He meis, thanks hoor voor je lieve woorden...vaak als het simpel is is het ook heel leuk toch? dank je wel hoor. veel liefs terry

    BeantwoordenVerwijderen
  4. woww Tery,wat een prachtige kaartje zijn dat geworden meis.
    mooi papier heel leuk afdrukje.
    wat wil ze nog meer met zo super moeder.

    liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ohhhh Riet wat vindt ik dat lief van je zeg dat je dat zegt...ik ben niet gauw stil te krijgen hihih maar nu ben ik wel stil hoor.veel liefs terry

    BeantwoordenVerwijderen

Thanks so much for your lovely comment Hugs Terry xxx