zaterdag 13 september 2008

Bij Krista wezen freubelen....

En ja hoor we hebben niet alleen maar zitten teuten maar ook nog wat gedaan whaahha....onder andere deze 2 kaartjes..dit kaartje is gemaakt met het make a card setje van Monique. Geweldig fleurig papier. De sketch is van de club van Desi ook heel leuk om te doen en ook weer eens anders ivm geen stempelafdrukje maar een tekststempel. De Flowers zijn de Retro Flowers. even een klein stippellijntje erbij langs, een paar spacers met splitpennetjes en bovenin bij de tekststempel een geponst vlindertje.
Deze kaart hebben we dan ook gemaakt. Allebei dezelfde sketch en stempelafdrukje maar compleet verschillende kaartjes heel leuk om te doen. Het scrappapier vindt ik heel leuk, kan je alleen niet vertellen van welk merk het is aangezien ik het uit de grote pizzadoos van Krista heb gehaald hahahha....een stukje lint erbij op. Een bloem met daaronder een paar sterretjes embellisments en de tekst was niet noodzakelijk aangezien iedereen wel kan zien dat het gaat om de kerst....Het was heel gezellig en dat gaan we vast nog eens doen hoor.

14 opmerkingen:

  1. je kaarten zijn schitterend Krista.
    gezellig is dat zo met een clubje heerlijk knutselen.
    liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jaaaaa, was gezellig hè Terry :D:D Binnenkort weer :P

    BeantwoordenVerwijderen
  3. leuk papier krista. kun je me vertellen welke lijn het is?
    heel de kaart is trouwens mooi geworden!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. He dank je wel hoor Riet, maar ik ben niet Krista whahhahha maar Terry....geeft niet hoor, het was superleuk hoor meis en thanks voor je compliment. veel liefs terry

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Zekers hoor meis het was heel gezellie.....balen dat ik niet volgende week kan zeg....maar zekers gaan we het weer doen hoor...thanks meis...veel liefs terry

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ja gaaf he Hilde, dan moet je dat echt even aan Krista zelf vragen.Thanks hoor voor je compliment meis....veel liefs terry

    BeantwoordenVerwijderen
  7. sorry sorry Terry. ik had net toen bij krista gekeken.
    ik deed me rondje op de blog
    het is echt oprecht gemeend hoor.
    je heb prachtige kaarten gemaakt.
    liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. hahha ach Riet meis wat geeft het, ik weet het toch ieder mens kan zich vergissen hoor, dat geeft niets hoor meis hiihi vond het wel grappig hahahha...thanks meis ik weet dat je het oprecht meent hoor...hihih veel liefs terry

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hartstikke leuk zijn ze geworden zeg....zeker mooi papier...heel knap gedaan allebei.

    groetjes Francien

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik zie het nu pas joh dat je blog weer ge-update is ...mja ,wat wil je ...heel de week druk geweest ....mooie kaarten heb je semen met krista gemaakt!
    ik zal je uit de droom helpen meis, het papier is van K & Company .
    Liefs,
    Katinka

    BeantwoordenVerwijderen
  11. hardstikke mooi mooie kaarten,vooral die met dat oranje strikje.hoe krijg jer het strikje toch zo mooi.mij lukt dat nog niet zo goed groeten helma

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Thanks hoor ladies, voor jullie lieve reacties......veel liefs terry

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Helma thanks hoor meis voor je lieve woorden enne ik heb ook gewoon maar wat gedaan en uitgeprobeerd hoor meis....kijk anders even op You Tube...daar kun je ook leren hoe het strikje gemaakt wordt...veel liefs terry

    BeantwoordenVerwijderen

Thanks so much for your lovely comment Hugs Terry xxx