zondag 10 augustus 2008

ZO ff weer een paar kaartjes gemaakt

Zo af en toe even weer een kerstkaartje er tussen door....als het dan december is dan heb ik tenminste weer wat voorraad hihh.....heb clips gebruikt voor de tekst, glitterlijm voor de bloempkes, de EK retro flower pons en een stempelafdrukje van magnolia.
Het papier wat ik bij deze kaart heb gebruikt is van het Marianne Design paper bloc een paar knoopjes splitpennetjes en Edwin met zijn pleistertjes op. De arme ziel is gevallen en heeft behoorlijk wat schaafwondjes opgelopen.
Het papier bij deze mooie dame is het "Babypowder" had ik bij Ge-We gekocht en ik vindt het geweldig. het lint heb ik uit Lemmer gehaald toen we daar op vakantie waren,ook prachtig toch..ook weer glitterlijm gebruikt als decoratie, For You van de Quickutz. Het stempelafdrukje is van Sarah Kay.http://sarahkaychallenges.blogspot.com/
Even weer wat anders, het is toch altijd moeilijker om een mannenkaart te maken, maar ik dacht hij is wel weer gelukt. Edwin als ober van magnolia, het lint heb ik bij http://webshop.demi-markus.nl/ Desi's webshop weg. En even een stempeltje erop en hopla klaar is Edwin.

2 opmerkingen:

  1. wouww Terry wat een prachtige kaarten heb je gemaakt.
    veel liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat lief van je Riet, dank je wel hoor meis.
    veel liefs terry

    BeantwoordenVerwijderen

Thanks so much for your lovely comment Hugs Terry xxx