donderdag 31 juli 2008

De kaartjes van de kamping


Bij dit kaartje heb ik gebruik gemaakt van de Marianne Design blocs, de rose papierkes vindt ik echt geweldig....verder een clearstempel met Just a Note, de EK pons Retro Flower, 2 harten splitpennen en een afdrukje van Magnolia.



Dit is een kaartje die ik met het scrappapier van Desi haar webshoppie heb gemaakt. Vindt het heel leuk en vrolijk papier...verder het afdrukje van een magnolia, de colorboxjess daar maak ik ook vaak gebruik van. Tevens een dosis fantasie hiihi
Dit kaartje is van het scrappakket gemaakt, met een penny black afdrukje.


het kanten randje is gewoon leuk als versiering..

Tilda staat normaal echt volop met haar voetjes in de zee, maar dit keer heeft ze het koud...hihihi



He he, eindelijk ff een poging wagen om alvast een aantal kaartjes te plaatsen die ik op de kamping heb gemaakt de afgelopen week....zoals beloofd...


Ik kon dat mooi in de avonduren maken, aangezien het toen toch wel iets was afgekoeld in de caravan. Dus fftjes de spullen erbij gepakt en mooi bij de tafel in de kamer gaan zitten. Het gekke is, thuis hebben we een hele grote tafel en die ligt altijd bezaaid met spullen. En als ik op de kamping ben dan heb ik genoeg aan een kleinere tafel.....
Morgen zal ik de andere kaartjes er nog bij gaan zetten hoor met een klein verhaaltje erbij...






2 opmerkingen:

  1. Hele mooie kaartjes Terry!!!jij hebt een super week achter de rug zo te lezen!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Thanks hoor Ingrid, superlief van je hihih en dit is nog niet eens de helft whahahhaha....ik zal de rest er ook nog opzetten hoor meis...thanks....veel liefs terry

    BeantwoordenVerwijderen

Thanks so much for your lovely comment Hugs Terry xxx