donderdag 31 juli 2008

En weer een paar kaartjes erbij....


Het kaartje met het schattige beertje van Penny Black heb ik gemaakt voor de wedstrijd bij Krista. Vindt het een heel schattig beertje.....het papier heb ik van Desi haar webshoppie net zoals het strikje en de label...eingelijk is het geen label, maar een clip die je op kaartjes kunt klikken...af en toe moet je toch wel eens je fantasie gebruiken hihih....

Ook dit kikkertje vindt ik een schattig koppie hebben en ik gebruik hem dan ook graag met een kaartje. Zelfde verhaal met de clip on...het papier heb ik ook van Desi haar webshoppie.
De stempel van Sarah Kay, papier van de Pipoos...de naam heb ik niet zo goed onthouden maar ach wat geeft het vindt het een leuke kleur hebben toch? het labeltje heb ik gemaakt van een clearstempel en daarop een bloemenpin.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Thanks so much for your lovely comment Hugs Terry xxx