woensdag 5 mei 2021

A Card for a Man.......Een kaart voor een man xxx

Hallo bloggers, weer even een post van mij, de afgelopen weken weer lekker aan het kleuren geweest en enkele kaartjes gemaakt. Dit is er eentje van.

Hello bloggers, another post from me, I have been coloring for the last couple of weeks and made a few cards with it. This is one of them....



Deze keer heb ik een mannenkaart gemaakt en ik zat te denken wat moet ik nou maken voor iemand die van dieren houdt, lekker in het bos wandelt en toen kwam dit idee. Een beetje stoer en toch ook leuk met de herten erin.
Ik heb gekozen voor de kleuren blauw en groene Distress inkt, de achtergrond heb ik bewerkt met sentiment stempels en met stencils. En natuurlijk mag de crackle ook niet missen....Een paar rendieren gekleurd en ook wat crackle erop gebruikt. Als laatste de tekst erop geplakt en klaar is mijn kaart. Ben er best tevreden over als je bedenkt dat je toch eigenlijk niet zo vaak een mannenkaart maakt. 

This time I made a card for a man, I was thinking what I could make for a guy who likes animals and loves to walk in the woods....well this idea popped up. A bit tough but also nice for a man. I chose the colors blue and green Distress ink, I edited the background with sentiment stamps and stencils. And of course the crackle should not be missed .... A few reindeer colored and also used some crackle on it. Finally, the text is pasted on it and my card is ready. I am quite satisfied when you consider that you don't actually make a men's card that often.


De producten die ik gebruikt heb zijn:

Distress Inkt
Stencil
Sentiment tekststempel
Crackle Texture Paste
Stempels herten


Hopelijk heb ik jullie wat inspiratie kunnen geven.
Dank je wel voor het bezoekje aan mijn blog.
Dat wordt zeer gewaardeerd.

I hope that I have given you some inspiration
Thank you for visiting my blog 
I really appreciate it a lot.

Ik zou graag mee willen doen met de volgende challenges:
I would like to join into the following challenges:















1 opmerking:

  1. Such a beautiful card, love this :) Thank you so much for joining us at International Art & Soul this fortnight. Hugs Mimi xxxxxx

    BeantwoordenVerwijderen

Thanks so much for your lovely comment Hugs Terry xxx