maandag 19 april 2021

BABY GIRL.......BABY BOY.....BABYCARDS xxx

Hallo allemaal, vandaag heb ik voor jullie een 5-tal babykaartjes....jongetje en meisje.....ik heb ze de afgelopen tijd gemaakt maar nog niet geplaatst op mijn blog.....
Hopelijk vinden jullie ze weer leuk.....en kan ik jullie wat inspiratie geven....


Hello everyone, today I have 5 baby cards for you .... boy and girl ..... I have made them recently but not yet posted on my blog .....

Hopefully you like them .... and I can give you some inspiration ....


Dit schattige meisjes kaartje is gemaakt met scrappapier, precies in de bloemen heb ik het plaatje van de baby geplakt. Houten letters geplaatst boven het plaatje en wat hartjes het zegt genoeg lijkt me......

This cute girl card is made with scrap paper, I glued the baby's picture exactly into the flowers. Wooden letters placed above the picture and some hearts, it seems enough ......

Bij dit baby kaartje voor een jongen heb ik het lekker strak gehouden, een printje van een paar babyvoetjes gebruikt en een tekstje die ik gevonden had op pinterest. Paar waterdruppeltjes tussen de Baby en Boy houten letters geplaatst en ik vind hem wel af....

With this baby card for a boy I kept it nice and tight, used a print of a few baby feet and a text that I found on pinterest. A few water droplets placed between the Baby and Boy wooden letters and I like it...


Ook bij dit baby boy kaartje heb ik gewerkt met scrappapier en met stencils, beetje texture paste gebruikt en de houten letters erbij geplaatst. Paar pareltjes ertussen en klaar is mijn kaart.

On this baby boy card I worked with scrappaper and stencils. A little texture paste was used and I placed the wooden letters. And I placed a few pearls in between and my card was done.
Dit lieve kaartje heb ik gemaakt voor de buren, er is een schattig baby meisje bij hun geboren ook hier gebruik gemaakt van scrappapier en houten lettertjes die ik bewerkt heb met glitters van Nuvo, eronder hangt een klein hangertje met een rose strikje....

This sweet card was made for my neighbours, a cute little baby girl was born in their house. I used scrappaper on it and chose the wooden letters, I worked on them with Nuvo Glitter. Underneith a little embellisment with a pink ribbon. 
De achtergrond van dit baby kaartje heb ik bewerkt met stempels en distress inkt. erg leuk weer om te doen, ook weer eens een keertje mijn ponsen te voorschijn gehaald om een leuk randje erop te plaatsen. En de tekst heb ik van Pinterest, erg leuk al zeg ik het zelf.

The background of this baby card is worked on with stamps and distress ink. I had a lot of fun making it. And yep I used my  Punching tools to place a nice border on my cards. The sentiment comes from Pinterest, A very cute one.





Ik zou graag mee willen doen bij de volgende challenges:
I would like to join into the following challenges:








Hopelijk vinden jullie de babykaartjes leuk en kan ik jullie op deze manier voorzien van wat inspiratie. 

I sure hope that you like all the babycards and I hope that I can give you some inspiration this way

Dank je wel voor jullie bezoekje aan mijn blog, wordt zeer gewaardeerd. 
Thank you so much for you visit to my blog, I really appreciate it a lot.




3 opmerkingen:

  1. Hi all your baby cards are gorgeous. Thank you for joining us at Crafts Galore Encore Challenge Blog for challenge #86 which has the theme Anything Goes. The sponsor is Babycakes Digis and Designs. Hugs Jackie DT xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. So adorable cards. Thanks for joining us this month at We Love 2 Create. Hugs from DT-Irre

    BeantwoordenVerwijderen

Thanks so much for your lovely comment Hugs Terry xxx