dinsdag 11 augustus 2009

Vakantie in Zeeland.....

Hier ben ik , Katinka , het vriendinnetje van Terry
met een berichtje voor jullie ....
Terry had nl op mijn pc ingelogd maar was vergeten uit te loggen ,
dus nu kan ik jullie alvast een paar vakantie kiekjes laten zien ;)
Terry is afgelopen donderdag 6 aug bij ons aangekomen in Goes ,
en is gebleven tot gister ......
We hebben hele , leuke, gezellige dagen gehad!
Thanks meis voor je gezelligheid ;)
Terry wilde natuurlijk wél water zien in Zeeland ....
Nou , dat heeft ze geweten hoor .....
Op zondag zijn we er met zijn allen
(behalve mijn dochter Ilse, die was zwemmen)
op uit getrokken en zijn eerst naar de Oesterdam gereden .....
Hier staan we op een uitkijktoren te kijken
over het sluizencomplex bij de "Volkeraksluizen"

Toen hebben we onze rit vervolgd en kwamen uit
bij "Neeltje Jans" bij de Deltawerken ......
Natuurlijk zijn we uit de auto gegaan en hebben
daar ffkes lekker gewandeld en de nodige foto's gemaakt !

Hier staan we saampies op (Terry rechts) op de achtergrond Noordzee.....

Hier staan we met de Pijlerdam op de achtergrond...........

Natuurlijk moesten er schelpen mee naar huis .....
Terry heeft voor haar meiden mooie grote oesters meegenomen ;)

Uiteraard hebben we ook nog gefreubeld ......
Dit is 1 van Terry haar kaartjes .......
Ik hoop dat jullie het een leuk berichtje vonden ....
Liefs
Katinka XOX

5 opmerkingen:

  1. heel veel plezier !

    enne prachtige kaart !

    GR joyce

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heeeeeeeeeeeeeee Tinkie wat een lief berichie meis, wat gaaf zeg whahahahha had ik ja nooit door dat je zo via jouw pc kan inloggen op me blog hiih maar vind het wel SUPERGAAF hoor meis, geweldig zeg.....xxxxxxxxxxxxxxx je dinneke....

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtig kaartje Terry,leuke stempel,heel mooi papier.
    En meis Zeeland is heel goed bevallen zo tezien.
    Je was heel dicht bij me meis.

    Liefs Riet.x

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hai hai Riet, joh dat is ook zo zeg meis je woont ook in Zeeland zeg....jazekers hoor Zeeland is goed bevallen hoor meis, thanks voor je compliment hoor....ik zal de rest er ook nog ffkes opzetten. Veel liefs terry

    BeantwoordenVerwijderen

Thanks so much for your lovely comment Hugs Terry xxx