woensdag 5 augustus 2009

Just Magnolia Challenge Week 16 and More......



Deze doos heb ik gemaakt voor de Just Magnolia Challenge Week 16, ik heb gebruik gemaakt van inkt rondom de randjes van de doos en Tilda met het hart ingekleurd met de copics.

I made this box for the Just Magnolia Challenge Week 16, I used ink along the box and Tilda with the heart I coloured with my copics.

Deze mooie bloemen heb ik langs de randjes van de doos opgeplakt. En de bloemetjes heb ik langs de rand geplakt. Er bovenop een pareltje......

These pretty flowers I used along the sides of the box. The little blue flowers I also used along the sides of the box. And on top a little pearl.





Op de bloemen bovenaan de doos heb ik een roosje geplakt. Ik heb het Wisteria papier van Basic Grey gebruikt, geweldig mooie kleurtjes, verder nog een paar pareltjes bovenaan de doos en onderaan de tekst With love from me to you en een lichtblauw lint met een strik.

On the flowers on top of the box I put a little rose. I used the Wisteria paper from Basic Grey, just wonderfull to work with because of the wonderfull colors. A few pearls on top of the box and at the bottom of the box a textstamp with the text "With love from me to you". And a lightblue ribbon and bow.


Deze kaartjes heb ik gemaakt toen ik afgelopen maandag een daggie ben wezen freubelen bij Krista.....het was weer erg gezellig en we hebben 4 kaartjes gemaakt......geweldig wat een productie voor 1 dagje hihihi.....dus we hebben niet alleen maar zitten kletsen....

These cards were made last Monday when I was visiting Krista, we had a crafters day, very nice day we had and we made 4 cards.....wow....so we were not just talking and having fun but we were very productive hhihih....



Ik heb gebruik gemaakt van verschillende soorten papier, van Basic Grey, Papermania. Verschillende soorten bloemen, spacers, lint, afdrukjes van Magnolia, Penny Black en the Greeting Farm. Ik heb eens een keertje ingekleurd met de potloden van Krista, ook weer eens leuk om te doen.

I used different kind of papers from Basic Grey and Papermania, different kind of flowers, spacers, the images are from Penny Black, Magnolia and the greeting Farm....I coloured the images with Krista's pencils, very nice to do....


Mochten jullie me missen deze aankomende week......dat kan dan zekers wel kloppen want ik ga naar mijn vriendin Katinka en naar Desi......ik ben er volgende week woensdagavond pas weer......Ik wens jullie een hele fijne week toe hoor ladies.....

I am going on a little vacation this week.....I am going to my friend Katinka and to Desi....so it will be quiet on this side of the computer, I will be back next Wednesday evening.......I wish you a very nice week ladies.....

Thanks for watching ladies.....

10 opmerkingen:

  1. WOW!!!! Terry these creations are all amazing sweetie, such a fabulous selection! xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hiya Bev, wow hun your fast with your reaction hihih I was just typing something different with this post and wow You allready reacted.
    Thanks hun for your very nice and sweet compliments...and for visiting my blog...hugs terry

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Geweldig aldat moois en zoveel mooie kaarten en kleuren. Toppie!!



    Groetjes Ilonka

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Terry wat ben je creatief geweest! Echt heel mooi allemaal.
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  5. HI Ilonka, dank je wel hoor meis voor je complimenten...veel liefs terry

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wowww Terry,wat een schitterende doos en kaarten zeg.
    Jij heb heel goed je best gedaan meis.
    Ze zijn stuk voor stuk prachtig,mooie stempels en papier.

    Liefs Riet.xx

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wauw Terry, wat een productie en allemaal even schitterend!!!!
    Geweldig meis.

    Liefs,
    Nicoline

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hai Jaqueline, dank je wel hoor meis voor je complimenten. veel liefs terry

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hai Riet, dank je wel hoor meis voor je lieve woorden en complimenten. Veel liefs terry

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hai Nicoline, dank je wel voor je complimenten meis veel liefs terry

    BeantwoordenVerwijderen

Thanks so much for your lovely comment Hugs Terry xxx