zondag 8 november 2020

A few cards with Flowers.....een paar bloemige kaartjes....


Hallo allemaal, hier weer even een blogpost van mij....is alweer een tijdje geleden dus werd weer tijd om eens wat op mijn blog te zetten.

Hi there guys, here is another blogpost from me....it has been a while since the last post so it was about time to post something on my blog.


Ik heb een paar zonnige vrolijke kaartjes gemaakt met dezelfde techniek. Ingekleurd met Ziggs vanaf ee paletje. Erg leuk om te doen om de kleurtjes te mixen. Ik heb dit keer gekozen voor geel en oranje tinten. Ook een paar achtergrond stempeltjes gebruikt om het een vrolijk gekleurd geheel van te maken.

I made a few sunny happy cards with the same technique. Colored with Ziggs from a palette. Very nice to do mix the colors. This time I chose yellow and orange tones. Also used a few background stamps to make it a cheerfully colored whole.


Voor de achtergrond van deze kaart heb ik gebruik gemaakt van een tekststempel en een sentiment om het af te maken. Ik heb het simpel gehouden en vaak zijn de simpele kaartjes mooier dan de hele drukke. Ik hoop dat ik weer wat inspiratie heb kunnen geven.
Dank je wel voor je bezoekje aan mijn blog. 

For the background of this card I used a text stamp and sentiment to top it off. I have kept it very simple, sometimes the simplest cards are prettier then the busiest ones.

I hope I have given you some inspiration on how to make a simple card.

Thank you for watching my blog.

Ik zou graag mee willen doen met de volgende challenges:
I would like to join into the following challenges:











7 opmerkingen:

  1. These are pretty cards and i like the colours you have used on them both. Hugs Mrs A.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Goed bezig geweest Terry . wat zijn je kaarten weer super mooi geworden , wordt je toch blij van die vrolijke kleurtjes
    Liefs Corry

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Two beautiful cards in gorgeous colours,thank you for joining in at the Crafty Calendar Challenge

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Pretty cards. I love the colors. Thanks for sharing over at Aud Sentiments (and Colour Crazy, Crafty Sentiments)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. These cards are super pretty, and I love the colors! Thanks for sharing with us at the Colour Crazy Challenge! :)

    ~Marie B -DT

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Just perfect for the Challenge!
    Great project!
    We are so happy that you have shared this with us here at Colour Crazy.
    Stay safe and well.
    Good luck and we hope you will come back again! Jackie DT Member xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat prachtig
    Dankjewel voor je deelname bij Colour Crazy Craft Challenge en veel succes
    Groetjes
    Margo DT

    BeantwoordenVerwijderen

Thanks so much for your lovely comment Hugs Terry xxx