zaterdag 3 april 2010

My DT week at Sketch Saturday and Sweet Stamping Challenge#20, DT week


Hiya Ladies, so here it is.......It is time for a new
Hai ladies, zo hier is het dan....het is tijd voor een nieuwe

Challenge at Sketch Saturday...

and yep it is my turn for the DT week and I must tell you I am very excited about it.........So I have the wonderfull news that my Guest Designer is my sweet friend Marcea. I really feel that I am a lucky girl that Marcea is joining us as my GDT......
En ja hoor het is mijn beurt voor de DT week en ik moet jullie wel even zeggen dat ik het wel spannend vind hoor....Ik heb het geluk dat ik een geweldige Guest Designer heb en dat is mijn lieve vriendin Marcea. Ik mag echt van geluk spreken dat Marcea mijn GDT is ....

I must say that Marcea makes the most wonderfull creations ladies..and she is a real inspiration for me, really you have to check her blog out......just click on the link and it will take you there..... and you will see the wonderfull creations that she makes....wow....
Ik zal eens zeggen dat Marcea de meest mooie creaties maakt hoor ladies....en ze is een echte inspiratie voor me...jullie moeten echt even gaan kijken bij haar blog hoor ladies.....even klikken op de link en dan zien jullie wat ik bedoel.

And we are being sponsored this week by my sweet friend.....
                 her name is Desi and she has her own Webshop......It is called....
En deze week worden we gesponsord door mijn lieve vriendin.....
Desi en ze heeft haar eigen Webshop en het heet......




And Desi has the most wonderfull roses, embellishement etc in here shop.....and all the wanna haves we all just "need" for our crafting.....so ladies better check it out and if you want to just join in ....it really is worth you're while.....and Desi, thanks so much sweetie for being my sponsor for the DT week......
En Desi heeft de meest geweldige roosjes, embellishments etc in haar winkel......en natuurlijk alles wat we "moeten" hebben voor onze hobby...dus ladies ga nou maar gauw ffkes kijken en als je mee wilt doen met de challenge kan ik je vertellen het is zeker de moeite waard......en Desi superlief van je hoor meis dat je de sponsor wilt zijn van mijn DT week....

And ladies just check this out....Desi has a very nice prize for one of you......
En moet je nou eens kijken ladies wat Desi voor een geweldige prijs heeft voor een van jullie......

                         

Isn't it wonderfull????
Is het niet geweldig????

If the Random.org picks you, you will be the proud owner of all those yummie goodies......There is stamped up images, roses, flowers, feathers, nitted little baby hats, organza flowers, scrappapers 3 different kinds and so much more.....The prize is just good to be true.....wowie.....
Dus als de Random.org jou eruit pikt dan mag je jezelf gelukkig prijzen met al deze mooie spulletjes.....er zit in stempelafdrukjes, roosjes, bloemen, veertjes, gebreide babyhoedjes, organza bloemen, scrappapier 3 verschillende soorten en zoveel meer......Deze prijs is echt geweldig.....wowie....

So on we go to my sketch this week......



I hope you will have fun with it.....
Ik hoop dat jullie er veel plezier mee hebben .....

And just look at the most wonderfull creation that Marcea made for us.....
En kijk eens wat een mooie creatie Marcea ermee gemaakt heeft voor ons....

Here it is.....


And this is my card that I made with the challenge from this week
En dit is mijn kaart die ik voor de challenge van deze week gemaakt heb

Ik heb gekozen voor Sarah Kay, deze stempel is van de nieuwe serie....ik vind haar te gek en heb haar ingekleurd met distress inkt. Het lint vind ik ook geweldig hoor en heb ik van een lieve vriendin gekregen...supers he.....het papier is van Tilda ook helemaal te gek met al die mooie kleurtjes en de roosjes erop.

And just look at the beautifull creations the lovely DT members made for us ...
Just go onto the blogs of the DT members to check out what beautifull creations they made for us, oke? They would really appreciate it...thanksss.
En komen jullie ook even kijken naar alle mooie creaties die de DT leden gemaakt hebben? Het zou heel fijn zijn als jullie even bij hun blogs langsgaan en even laten weten wat jullie ervan vinden. Dank je wel alvast.

Hope you will all take a look on the blog of Sketch Saturday ladies and join us in the challenge......I can assure you that it really is worth you're while.....
Ik hoop dat jullie even een kijkje komen nemen op de challenge blog van Sketch Saturday ladies....ik kan jullie vertellen dat het zeer de moeite waard is...

Thanks for watching ladies......and yep we go on to the next challenge at.....

Sweet Stamping Challenge Blog.....

And also I got my DT week at Sweet Stamping...wow...double this time so exciting....
And my GDT for the month of April is also a inspiration for me I am talking about...En ook deze week heb ik bij de Sweet Stamping blog mijn DT week.....een dubbele dit keer dus.....en mijn GDT voor deze maand is ook een echte inspiratie voor mij...en ik heb het over.....
Jacqui.....

wohooooo I am such a lucky girl that Jacqui is my GDT for Sweet Stamping ladies...wow I think Jacqui does not need an introduction....
wohoo....ik ben echt heel blij dat Jacqui mijn GDT is voor Sweet Stamping ladies.....ik weet haast zeker dat ze niet voorgesteld hoeft te worden.....iedereen kent haar als....

I think everybody knows this lovely lady as Cats Whiskers

If you do not know Jacqui, I must strongly advise you all to check her blog out ladies and just look at the amazing creations that Jacqui makes.....
Mocht je Jacqui nog niet kennen dan kan ik ze zeker aanraden om op haar blog rond te kijken en dan kan je zien wat voor geweldige creaties ze maakt.

This week at Sweet Stamping we have the challenge It's a mans world......and this is the beautifull card that Jacqui made.....Deze week bij Sweet Stamping hebben we de challenge It's a mans world...en kijk eens wat voor prachtige kaart Jaqcui gemaakt heeft..
Isn't it a beaut......wow...It is a mans Teddy...and the colors are just wonderfull
If you want to see more detaills just check out her blog please....
And my card that I made for the challenge....
Is hij niet geweldig....wow...het is een mannen Teddy ....en de kleuren zijn ook supers....als je nog meer detaills wilt zien kijk maar even op haar blog.
En mijn kaart voor de challenge....
This week our Challenge is being sponsored by NOT ONE BUT TWO sponsors wohooooooooo our own Faye is so sweet to sponsor a  'On a Pedestal Stamp' , please check out the Sweet Stamping Blog to see what Faye has in store for one lucky winner...........wow......and our second sponsor this week is......
my own sponsor for this challenge and that is....

Deze week hebben we niet 1 maar 2 sponsors bij de Sweet Stamping Blog.....wohooo Onze eigen Faye is zo lief om een "On a pedestal Stamp" te sponsoren, komen jullie even op de challenge blog kijken voor meer details en wat Faye voor een gelukkige winnaar heeft. En onze tweede sponsor voor deze week is mijn eigen sponsor......


Gerda is kindly offering a beautifull stampset from Aud Design....
check this out ladies.....
Gerda is zo vriendelijk om een prachtige stempelset van Aud Design te sponsoren...even kijken hoor ladies.....

Isn't it just wonderfull? I think so....you want to see more...
Just check out the webshop from GeWe Hobby ladies....and you won't believe what wonderfull "stuff" she has for you in store......check it out ladies.....wohoooooo.....And Gerda thanks so much for you're kind offer of being a sponsor this week.....
Is het niet geweldig??? Ik vind van wel.....willen jullie meer zien??? gewoon even kijken bij de webshop van GeWe Hobby ladies.....en je zult je ogen niet geloven wat ze allemaal voor mooi "spul" in de shop heeft......gewoon even kijken hoor ladies......en Gerda heel hartelijk dank voor het feit dat je onze sponsor wilt zijn hoor......

And last but not least when you want to join us at the Challenge at Sweet Stamping ladies, please check out the wonderfull creations of my fellow DT members....and please visit their blogs, they would really like all of you to visit them........
En als laatste .....als je komt kijken bij de Sweet Stamping Challenge Blog, kijken jullie ook even naar de prachtige creaties van mijn mede DT leden....ze hebben weer prachtige creaties gemaakt hoor.....en ga ook eens kijken op hun blogs dat zouden ze heel erg leuk vinden....

And last but not least I want to thank you all for you're very lovely reactions and for the patience incase of the longgggggggggggggg post.....and for watching .....
Have a very nice Challenge time....

Hugs Terry

25 opmerkingen:

  1. wat een lange blogpost Terry....daar had je je handen vol aan!........ik heb weer genoten van je kaartjes en van die van je GD's.......ik wens je gezellige paasdagen!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke kaartjes heb je weer gemaakt Terry, geweldig!
    Hele fijne Paasdagen, maak er wat moois van.
    Liefs van Sjakkie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hi Terry! Thank you so much for giving us such a fabulous sketch to work with this week at Sketch Saturday, hun! And your cards are beautiful, as always!! Happy Easter! Hugs, Simonne x

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hai Wopsie..thanks hoor meis en zekers daar had ik mijn handen vol aan hihih maar het is wel heel erg leuk hoor....
    Ik wens jou ook hele fijne pasen hoor meis....
    veel liefs terry

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hai Sjakkie, thanks hoor meis voor je lieve reactie. Ik wens jou ook hele fijne paasdagen toe hoor meis. Veel liefs Terry

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hiya Sem, thanks so much sweetie and you are most welcome hunni....Have a wonderfull Easter sweetie. Hugs Terry

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hallo tery

    dat was een lange lijst ik heb weer genoeten van je mooie kaarten superssssssssssssssssss

    fijne Paasdagen meis Liefs nellie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een mooie kaartjes komen hier voorbij zeg... het kostte even tijd om deze post te lezen, maar dan heb je ook wat hihi. En wat leuk dat Gerda je sponsort!
    Fijne Paasdagen!

    Groetjes Erika

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een prachtige kaartjes weer Terry, en een hele leuke sketch!!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. PS: Ik heb nog een verrassing voor je op mn blog ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. My darling, how many gorgeous cards can you cram into one post?! They are all so beautiful, I am in awe! hugs. xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hoi Terry ja er was idd een flinke storing en dat heeft zich zelf weer opgelost zoals je ziet,fijne paasdagen,je hebt prachtige kaarten gemaakt,groetjes Joke.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hai Nellie dank je wel hoor meis voor je lieve compliment. Veel liefs Terry

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hai Erika, dank je wel hoor meis voor je lieve reactie en jazekers ik vind het ook heel lief van Gerda dat ze me sponsort hoor...veel liefs terry

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hai Krista, thanks hoor meis voor je lieve compliment..Veel liefs Terry

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ohhh spannend hoor meis ik ga kieken hoor hihih
    Veel liefs Terry

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hiya Faye, sweetie thanks so much for you're loving words...wow....Thanks so much sweetie. Hugs Terry

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hai Joke, dank je wel hoor meis en yep het is weer helemaal opgelost. Veel liefs Terry

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Hiya Kim,he sweetie thanks for visiting my blog and you're absolutely sweet comment. Wanna try the sketch be my quest sweetie. Hope you will have a happy Easter too Kim. Hugs Terry xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Nou, dat was heel wat om te bekijken, Terry.
    Maar ze zijn stuk voor stuk prachtig.
    Groetjes, Ria

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Hai Ria, dank je wel hoor meis voor je lieve compliment hoor. Veel liefs Terry

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Hoi Terry,allemaal weer prachtige kaarten en dat lint op de tweede kaart wauw supermooi.

    Liefs Gea

    BeantwoordenVerwijderen
  23. mooie kaartjes heb je gemaakt terry
    en graag gedaan hoor het sponsoren :D ik hoop dat de winnaar er blij mee zal zijn :D
    xxxxxxxxxxxxxx desi

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Hai Gea, dank je wel voor je lieve compliment en voor je bezoek aan mijn blog. Veel liefs Terry

    BeantwoordenVerwijderen
  25. He hai Dees...thanks hoor meis voor je lieve woorden en heel superlief van je hoor echt...Zekers ik weet zeker dat de winnaar er heel blij mee zal zijn hoor....veel liefs terry xxxxxxxxxxxxxxx

    BeantwoordenVerwijderen

Thanks so much for your lovely comment Hugs Terry xxx