donderdag 19 februari 2009

Trouwdoosje voor mijn collega....

Zo weer eens wat anders gemaakt....dit keer op verzoek van een collega, een familielid ging trouwen en ze vroeg me of ik wel een leuk doosje kon maken om geld in te doen. Dus ik ging een avond aan de freubel en toen is het dit doosje geworden.

So this time I made something quite different. It was a request from a college of mine. A familymember was going to have her weddingday, so my college asked me if I could make a little box where she could put the money in. So I sat down at my table and made this box.
Ik heb het papier gebruikt van Marianne Design. Echt mooi lichtblauwe en zachtgele tinten met bloemetjes. Past prima bij de lente toch? En een heel toepasselijk afdrukje gebruikt, de trouwauto....Ik heb de Retro Flower ook maar weer eens uit de kast gehaald.....want die vindt ik nog steeds supers....wat lint erop en het doosje is klaar.
I used the paper from Marianne Design. Really wonderfull lightblew en soft yellow shades with flowers on it. A perfect fit for the spring isn't it? And I used the right stamp for the box.....the car from the weddingday...And I used the Retro Flower I just love those flowers......some ribbon on it and the box is ready...My college just loved it.....



2 opmerkingen:

  1. woww Terry,what heb je dat schitterend gemaakt zeg.

    liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel erg bedankt hoor Riet, lief van je meis...gelukkig vond mijn collega dat ook hihihi
    veel liefs terry

    BeantwoordenVerwijderen

Thanks so much for your lovely comment Hugs Terry xxx