zondag 8 februari 2009

Kussssss....(Kiss.....)


Ook dit kaartje heb ik weer met veel plezier gemaakt.....3 verschillende soorten lint, oranje, zalm en het strikje met kleine blokjes...Het papier had ik heel toevallig nog in mijn kast liggen en kwam ik per toeval tegen. Helemaal geweldig en gelijk er een kaart mee gemaakt. De sketch heb ik van Monique haar Make a Card setje gebruikt. Ook super dus....het afdrukje is uiteraard een Sarah Kay..vindt de afdrukjes gewoon een superromantisch idee geven. En verder niet zoveel bijzondere dingen op deze kaart gebruikt, hij is precies goed zo denk ik...



I also made this card with a lot of pleasure. Three different kind of ribbons, Orange, Salmon en the little bow has little squares. I found the papers by accident in my closet..I was lucky to find it. Just wonderfull and I thought to myself I have to make a card with it. So I did. The sketch I used I got from Monique from the Make a Card set. The stamp is offcourse from Sarah Kay.....I just love those stamps they give a super romantic Idea. I kept it simpel with this card. And I think it is just right.

6 opmerkingen:

  1. This is beautiful what fabulous colours you have used and the your colouring is perfect
    Hugs Jacqui x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een schitterend kaartje heb je gemaakt Terry.
    je bent lekker aan de gang meis.
    moo hoor.

    liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Thanks Jacqui for again your nice words..I am honoured with you visiting my blog thanks so much.
    hugs terry

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Thanks hoor Riet voor je lieve woorden meis..en zekers ben goed op dreef whahhahh....veel liefs terry

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Inderdaad precies goed Terry!
    Ook weer een mooie zeg!

    Groetjes,
    Nicoline

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dank je wel hoor Nicoline....voor je lieve woorden...
    veel liefs terry

    BeantwoordenVerwijderen

Thanks so much for your lovely comment Hugs Terry xxx