maandag 29 september 2008

JAVABLU Award gekregen van Emilie

JAVABLU AWARD RULES!1. The winner can put the logo on their blog.2. Link the person you received your award from.3. Nominate at least 5 other blogs.4. Before listing the nominees give a reason why.5. Put links of those blogs on yours.6. Leave a message on the blogs you have nominated.Leuk leuk leuk deze award die ik gekregen heb van Emilie

Ik wil de award graag doorgeven aan de volgende mensen omdat ik vindt dat ze de award dubbel en dwars verdienen met de mooie creaties die ze telkens weer maken.
Ik wil de award graag doorgeven aan
Katinka
Kristel
Krista
Dicky
Monique
Ladies het is jullie van harte gegund hoor.....
Veel liefs van mij

4 opmerkingen:

  1. Wat een mooie bloglook Terry!!!!en de kaartjes zijn ook toppie!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Thanks hoor Ingrid, lief van je meis......veel liefs terry

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oooo wat lief Terry, dank je wel meid!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Graag gedaan hoor Krista hihih je hebt hem verdiend hoor meis....veel liefs terry

    BeantwoordenVerwijderen

Thanks so much for your lovely comment Hugs Terry xxx