vrijdag 15 augustus 2008

You are my Sunshine


Wederom de sketch van Kristel haar clupje.....heel erg leuk om te maken dus ik dacht laat ik er nog eens eentje doen... en ook weer een van mijn favoriete egeltjes van Penny Black. Scrappapier die ik als groot pakket een keer van Marktplaats had gekocht, hihi was alweer vergeten dat ik het had. Zo zie je maar weer wie wat bewaard heeft wat. hahahha....
De bloemen ook wederom weer van de EK Retro Flower, een paar splitpennetjes met van die mooie metalen bloemetjes om de boel nog eens op te sieren.En de clearstempel is van mezelf en vindt ik ook supers... En ook alweer klaar....moet wel zeggen dat ik wel ff ruzie had met deze kaart. Het heeft een poosje geduurd voordat ik dit geweldige egeltje gevonden had hoor, hij had zich goed verstopt.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Thanks so much for your lovely comment Hugs Terry xxx